Een opgeruimde omgeving is een opgeruimd hoofd.

EHBO_D is een laagdrempelige manier om van je kantoor een fijne werkplek te maken. Ik neem je bij de hand om een overzichtelijke werkplek te creëren waar rust, ruimte en productiviteit hand in hand gaan. En dat begint met OPRUIMEN!

Veel bedrijven worstelen met rommelige werkplekken en een chaotische uitstraling. Het gevolg? Onrust, inefficiëntie en een kantoor dat niet uitnodigt om in te werken. Ik help je om grip te krijgen op deze chaos. Met ruim 15 jaar ervaring in interieurontwerp voor de zakelijke markt, combineer ik mijn liefde voor structuur en mijn creativiteit om jouw kantoor weer overzichtelijk, sfeervol en functioneel te maken.

Wat doe ik?

Met mijn aanpak start ik niet bij dure meubels of een volledige make-over. Ik begin bij de basis: opruimen, ordenen en structureren. Van daaruit creëren we letterlijk en figuurlijk ruimte voor verbetering. Denk aan:

• Een logische(re) indeling van het kantoor.
• Het hergebruiken van meubels en materialen.
• Duurzame keuzes maken: minimale aanschaf, maximaal resultaat.
• Kleine aanpassingen die groots verschil maken, zoals een frisse lik verf, planten of het vernieuwen van stoffering.

 

“Ik transformeer je je kantoor stap voor stap en op een duurzame manier naar een plek waar je wél graag werkt.”

 

Hoe werkt het?

Ik begeleid je in drie eenvoudige stappen:

  1. Inventarisatie: Samen brengen we jullie wensen en eisen in kaart. Hebben medewerkers bijvoorbeeld specifieke behoeften of ideeën? En is er een plattegrond aanwezig?
  2. Analyse en actie: Ik kom langs om de situatie ter plekke te bekijken. Vervolgens gaan we meteen aan de slag met opruimen, groeperen en ordenen. Alles wat je nodig hebt om snel resultaat te boeken.
  3. Advies en planning: Ik teken een nieuwe indeling (inclusief inventaris van huidige meubels en afmetingen) en geef advies over decoratie, aankleding en kleine ingrepen die een grote impact maken.

 

Wat kost het?

In slechts twee dagdelen zet ik een vliegende start met het opruimen, structureren en adviseren van jouw kantoor. Deze investering in overzicht en rust kost € 500,- ex. btw.

Heb je daarna nog meer hulp nodig? Geen probleem! Je kunt me per extra dagdeel à € 400,- ex. btw inschakelen. Of ik maak een offerte voor een compleet Interieur Ontwerp. Net waar je behoefte aan hebt.

Begin vandaag met opruimen!

Klaar voor een overzichtelijker kantoor en een frisse, inspirerende uitstraling? Met mijn aanpak werk je niet alleen aan een mooiere werkplek, maar ook aan een duurzame en circulaire toekomst.

NAAR CONTACT
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google